Fabrice Depoorter

• Plaatsen :
  • Taal : Frans
Bericht Telefoonnummer

In het kader van mijn beroep ga ik al meer dan tien jaar om met mensen uit alle sociale lagen. Op basis van mijn gesprekken met hen ben ik tot het besluit gekomen dat al die mensen – huisvrouwen, prinsen en prinsessen, elektriciens, acteurs, chauffeurs, zakenmannen, topsporters enzovoort – identieke doelstellingen nastreven, i.e. gezondheid, fitheid en welzijn.

Heb vertrouwen in mijn ervaring. Door middel van functionele training kan ik u helpen die doelstellingen te bereiken. Ongeacht of u gewicht wilt verliezen, uw spieren wilt versterken, beter wenst te worden in een bepaalde sporttak of gewoonweg fitter wilt worden.

Er is nog een belangrijk punt: ik eet zelf graag chocolade en tafel graag met familieleden of vrienden. Mijn gewicht lijdt daar echter niet onder. Ban dus eens en voor goed het woord dieet uit uw woordenschat en vervang het door het woord ‘LEVEN’.

• Personal Training
  • Small Group Training
  • Team Building
  • Bootcamp