Sport coaching

Veel meer dan een zomaar een training!

Personal Training bestaat in de begeleiding op maat van een persoon in het kader van een benadering van lichamelijke en geestelijke verandering, op een sleutelmoment in zijn of haar leven en op basis van de behoeften die hij of zij onder woorden brengt.

De Coaching brengt die persoon op duurzame wijze tot meer prestaties en meer succes, een grotere autonomie en bij zelfverwezenlijking, dankzij de ontwikkeling van zijn/haar potentieel en knowhow.

Personal Training is dus niet zomaar een instrument, wel een creatieve methode voor persoonlijke veranderingen die bepaalde gedragingen in vraag stelt.

Voor al wie een lichamelijke en/of gezondheidsdoelstelling heeft

sante1Dacht u dat Personal Training alleen is weggelegd voor de sterren van de showbusiness? Dat is NIET het geval!

Vandaag staat Coaching immers open voor al wie toegeeft dat veranderen nuttig of zelfs noodzakelijk is en daarbij inziet dat hij of zij beter de touwtjes zelf in handen neemt dan als toeschouwer aan de zijlijn te blijven staan. De begeleide verandering stelt de betrokkene in staat zich te mobiliseren rond een nieuwe dynamiek, nieuwe middelen en nieuwe doelstellingen.

Personal Training biedt u onvergelijkelijke resultaten!

Of u nu wilt of moet vermageren, uw silhouet wilt terugkrijgen na een zwangerschap, tegen een ziekte moet vechten of het ziekteproces wilt vertragen (bv. multiple sclerose, fibromyalgie…), uw spieren wenst te ontwikkelen, opnieuw meer energie wilt krijgen, komaf wilt maken met stress en u goed in uw vel wilt voelen, uw lichaam wilt klaarstomen voor een wintersportvakantie of nog wenst te evolueren in de sport die u beoefent: in al die gevallen is Personal Training iets voor u!

Waarom kiezen voor Personal Training?

ph_pro2Eenvoudigweg omdat uw lichaam de aandacht van een vakman verdient! Om u te helpen uw doelstellingen te bereiken in alle veiligheid en op zo snel, veilig en efficiënt mogelijke wijze! Om die reden bieden wij u de garantie van het kwaliteitslabel Body Concept Training.

Bewegen is goed, weten hoe je moet bewegen is nog beter! Het is indrukwekkend om zien hoeveel mensen een lichamelijke activiteit aanvatten of hernemen en die ‘van niets naar alles’ gaan. Aanvankelijk heeft de betrokkene een duidelijk doel voor ogen en is hij of zij enorm gemotiveerd om dat doel te bereiken. Hij of zij gaat dus vaak naar de sportclub en brengt er veel (vaak te veel) tijd door!)

We vestigen uw aandacht op het feit dat de kwaliteit van een training
niet wordt bepaald door de duur maar veeleer door de intensiteit die men aan de dag weet te leggen!

Immers, een al te hoge frequentie vanaf het begin is belastend voor het lichaam. Het fysiologisch antwoord kan slechts negatief zijn. Daar hij niet het verhoopte resultaat krijgt in verhouding tot de geleverde inspanningen, verliest de betrokkene zijn motivatie en geeft het op, denkend dat hij of zij niet in de weg is gelegd om te sporten.

Statistieken tonen aan dat 70% van de mensen die een abonnement nemen in een fitnesscentrum al na drie maanden minder vaak komen sporten of er zelfs gewoon mee ophouden. Zorg ervoor dat u geen deel uitmaakt van die 70% en combineer uw abonnement in de sportclub met Personal Training!

Dat is mogelijk in verschillende persoonlijke studio’s, bijvoorbeeld in het fitnesscentrum Injoy in Lontzen.

Is uw tijd kostbaar?
Doe dan een beroep op de diensten van een Personal Trainer die bij u thuis komt!

Hoe?

ecouteU kiest uw Personal Trainer op onze website in functie van de regio waar u woont en van uw gevoel. U maakt met hem een afspraak op de plaats die u het best uitkomt. De Personal Trainer luistert aandachtig naar wat u van hem verwacht.

Daarna stelt hij u de vragen die volgens hem nuttig zijn om u een actieplan te kunnen voorstellen dat beantwoordt aan uw behoeften en aan de verwezenlijking van uw doelstellingen. De Personal Trainer betrekt u bij dit plan door u op gedetailleerde wijze de manier van denken en handelen uit te leggen. De prijs is afhankelijk van de gekozen formule, het aantal uren, de plaats…

Tot slot moet u met de hulp van de Personal Trainer een medische vragenlijst invullen. Er wordt een eenvoudig en duidelijk contract opgesteld om de verbintenis van beide partijen voor de overeengekomen periode te bezegelen. U maakt de eerste afspraken en zo bent u vertrokken voor een nieuwe ervaring.

U gaat weldra over naar de actiefase. Plezier en succes zijn verzekerd!

Proficiat met uw keuze!

oNTDEK ONZE PERSOONLIJKE studio’s